понеделник, 27 август 2012 г.

NYX lipsticks/ видео



Здравейте, пърпъли :-))

От много време искам да Ви покажа червилата на NYX, с които се сдобих. Поръчах ги от ибей и струваха шест броя, за около 12 паунда. Страхотна сделка! Подскачах из вкъщи като малко дете, когато ги получих!













 Цветовете са страхотни! Много съм доволна от избора си и бих повторила покупката! Задържат се толкова дълго, колкото и червилата на Мас, поне при мен. Но ги усещам по- добре върху устните си. Не подчертават дефектите! За цената, която ми излязоха и качеството им, съм влюбена!
Това, което може да е малък проблем при някои е миризмата им. Съвсем  леко се усеща и то само в гилзата...

Направих видео, с което да придобиете представа и как стоят върху устните :-)




Усмихвайте се!
Целувки, Ди

6 коментара:

  1. Другият път като поръчваш задължително си вземи Indian Pink :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно и клипчето накрая е много сладко!

    ОтговорИзтриване
  3. От доста време заглеждам Haute Melon, ще го пробвам в близките месеци :) Много готино ревю :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря, момичета! Силве, обмислям нова поръчка, така че, ще си запиша... приемам и други предложения :-))
    Haute Melon е наистина много сладък цвят. А и нали е много модерен напоследък :Р
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздрави за блога ти, изпълнен с много интересни публикации!
    Аз също имам от червилата на NYX - Indian Pink, Vitamin, Iconic и Goddess, обожавам червилата на тази марка, много са меки, перфектни са за по-сухи устни и с чудесен аромат! Аз се комбинирах с една приятелка /за да си поделим цената на доставката/ и си ги взех от един американски сайт с доставка до България. Ако те интересува можеш да погледнеш има и други интересни неща в него:
    http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/lips/lipstick/284&brand=10
    или тук: http://www.beautyjoint.com/lips/lipstick/nyx-round-lipstick

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет!
      Благодаря за милите думи!
      Благодаря за сайтовете, не ги знаех и ще ги разгледам по- обстойно :-)
      Поздрави!
      Ди

      Изтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥