четвъртък, 9 август 2012 г.

Mac eye shadow- Cranberry




Здравейте, пърпъли :-)

Напоследък не ми остава много време за писане в блога, за което се извинявам... 
Реших да понапълня малко раздела " Продукти и ревюта", затова очаквайте публикации, основно от този тип. Ще започна със сенките на Мас и цветовете, които аз имам. Това, което купувам са рефили (пълнителчета), защото не обичам единични бройки, които се размятат и биват забравени. Освен това са по- евтини, няма да се занимавам да ги изваждам и да внимавам да не ги счупя. Цената в Англия, на една сянка в кутийка, е 12 паунда, рефилчето- 10. Но си заслужават всяка стотинка. Не се разпрашват и са изключително икономични. Празна палитра с 15 места е 11,50 паунда, но в ибей, могат да се намерят и по- евтини.

...

Ще започна  с Cranberry- разкошен, боровинковочервен цвят с блясък. Изключително издръжлив- със или без база отдолу. От любимите ми е и горещо го препоръчвам.




















temptalia.com

























Ако искате цветен акцент в грима, но Ви е страх от прекалено ярки, смели цветове, то този, е точно за Вас!


 














Усмихвайте се!

Поздрави, Ди

3 коментара:

  1. изглеждаш прекрасно на снимките . С какво си къдриш косата ?

    ОтговорИзтриване
  2. Много си красива, Дени! И сенките са прелест, но сложени под окото според мен дават малко уморен вид. На живо може би седи по-различно..

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! Аз много се харесах с тях, поставени под окото. Но цвета е малко странен и Валеа е права, че няма да стои добре на всеки и ще дава уморен вид. Отностно косата, моята по принцип си е чуплива. Но за да е с хубавo оформени къдрици, използвам някои продукти на John Frieda, докато е още мокра, а след това я намачквам със Nexxus- Designing butter. Ако не го направя стои бухнала, неоформена и нелицеприятна :D

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥