петък, 3 август 2012 г.

Сух шампоан Batiste

 Здравейте, пърпъли 

Да, и с мен се случи. Заприличвам на англичанка :-) ... Първият признак беше, когато започнах да използвам lovely по сто пъти на ден. Трябваше да се сетя на къде вървят нещата :D ... Но, когато cup of tea ми стана любимо... вече нямаше измъкване. Не се оплаквам, чувствам се като у дома си. Може би в минал живот съм била светличка и руса...
Не минах, естествено, и без да се добера до сухите шампоани, които са задължителни във всяка къща. В България не съм си и помисляла да използвам такова чудо, но да си призная, нямам спомен и да съм намирала из магазините. Ще Ви поговоря за Batiste- сух шампоан, номер едно на Английския пазар. Марката предлага 13 разновидности между, които да избирате. В клипчето по- долу, може да ги разгледате .




 А аз ще се спра на два от тях- Original и Dark and deep brown.
























Първо, как се използва? Впръсква се в корените на косата от разстояние една, две педи. След това с пръсти масажирате скалпа и продължавате прическата, както обикновено. Моята коса е доста дълга, въпреки това, успешно се справя с излишната мазнина и възстановяването на обема. Разбира се, ефекта не е като след измита коса, но определено я съживява. Ако имате удължения, това е добър вариант за поддръжка.

Batiste Original е бял на цвят, затова трябва да сте внимателни с него, да не остави следи. Мирише на свежо и е по-прахообразен след напръскване.

Batiste Dark and deep brown е тъмен и по- течен. Също мирише приятно. Не оставя никакви следи. Вписва се страхотно с цвета на моята коса, която е склонна към омазняване и това ме влудява. Особено тук, с влажния климат. Използвам го много често и определено ще го купя отново.


Хубаво е, че има голямо разнообразие и може да изберете според нуждите и цвета на косата Ви, както и според това какви аромати харесвате! Определено препоръчвам! <3

Поздрави, Ди

3 коментара:

  1. Обожавам Batiste. И аз пиша за тях съвсем скоро, за кратко време се превърнаха продукт без, който е мога да съществувам.
    Иначе е добре, че чувстваш комфортно там, знам какво е да си в чужбина и е е важно да си в мир със себе си и да знаеш, че това е точното място за теб. Аз съм русичка и бяла и тук ме мислят за шведка, което винаги ми е било в плюс, но все още съм далеч от момента, в който мога да кажа, че се чувствам като пълноценен гражданин на държавата.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, убивам, за да живея в Лондон.

    ОтговорИзтриване
  3. а знаете ли от къде можем да си го поръчаме или да си го закупим от България/Пловдив

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥