събота, 4 август 2012 г.

Ден 8- червено/ видео

Здравейте,пърпъли :-)

Бях малко заета напоследък и нямах време да монтирам следващото клипче. Днес, обаче, малко по- свободна и без мъжко присъствие наоколо, се заех с тази задача. Бях обещала да има гласово обяснение, но толкова ми харесва тази песен, че реших да не я развалям. Видеото вече е факт. Малко по- шантава комбинация с матово червено, вдъхновено от 30- дневното предизвикателство. Не бях използвала този цвят върху очите. Реших да го комбинирам с маслено зелено, с блясък, с който да се заиграят, а в края на окото поставих черен цвят, като целта ми беше съвсем леко да потъмня. Устните са огнено червени, но ако за Вас е твърде смело ги направете неутрални. А какво ще кажете за русия цвят?

Отворена към експерименти, гримът определено ми допадна. Надявам се и на Вас! Приятно гледане!







Използвани продукти:


Лице
Мас Matte
Фон дьо тен Revlon  colorstay- 220 natural beidge
Палитра коректори- 15 цвята
Sleek Blush- Rose Gold 926

Очи
Мас paint pot- painterly
Nyx jumbo pencil- milk 604
Палитра 120 цвята
Мас eyeshadow- green smoke A81
Maybelline eyeliner- black
Мигли Get lashed
Rimmel scandaleyes mascara
Rimmel professional eyebrow pencil- 001 dark brown

Устни
Rimmel 1000 kisses liner pencil- 021 red dynamite
Max Factor lipstick- paprika flame 700


Усмихвайте се!
Поздрави, Ди


6 коментара:

  1. Много ми харесваш с руса коса ;)
    и гримът е жесток

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти отива с руса коса:) А червилото много ми хареса. Тези дни ще го потърся из магазините

    ОтговорИзтриване
  3. Червилото не е много пигментирано. Имай го впредвид. Но с молива на Римел отдолу, са страхотна комбинация.
    Благодаря за комплиментите!

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубава визия. Гримът е супер !! ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Колко много ти отива с руса коса... Гримът също е много хубав.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥