неделя, 19 август 2012 г.

CLINIQUE instant lift for brows


снимката е от интернет


Ако сте от късметлийките със страхотни, плътни вежди, то знайте, че страшно Ви завиждам! Като по- малка, и съответно много разбираща, реших, че ще ги "оправям" сама. Радвам се, че нямам снимки от онова време, но много ясно си се спомням! За капак, към запетайките, и една рижава грива! Е, беше си модерно на кичури на времето! Ама моите бяха правени с четка за зъби :D Благодаря, на милите ми родители, които са ме оставяли да си блъскам главата след грешките си :D Както и да е, да се върна на веждите... представихте си ме!


Та... пооправих ги с времето, но не са така перфектни, както ми се иска. не харесвам прекалено тънки вежди, въпреки, че има и хора, на които им отива. Прибягвам до някои продукти, които ми помагат за тази цел. Ще Ви покажа CLINIQUE instant lift for brows, друго, което ползвам, е Rimmel eyebrow pencil, който имам в цвят 001 Dark brown, ако има заинтригувани, ще направя ревю и на него. Ако почти нямате косъмчета, сенки няма да Ви свършат работа, затова се надявам ревюто ми да Ви е от полза.

...


CLINIQUE instant lift for brows се предлага в три нюанса- soft blonde, deep brown, soft brown. Като от фирмата са се погрижили цветовете да бъдат много естествени. Аз ще Ви покажа два от тях. Хубавото на моливите е това, че са автоматични. Не се нуждаят от подостряне и не губите продукт. Сухи са, но не прекалено, рисуването става лесно.  В единия край е цветът, с който да запълните и оформите, а в другия хайлайтер, който да поставите под веждите. Въпреки ужасно омазняващата ми се кожа, издръжливостта е чудесна. Но все пак и това обещават от фирмата.





 02- soft brown
 01 soft blonde

 

 soft blonde










soft brown
хайлайтер

































 Това, което правя е да запълня, за да изглеждат по- плътни и да ги изравня като дължина- едната ми е по- къса. Въпреки, големите ми усилия с оформянето, продължават да са различни в началото. Едната иска и леко подстригване :-)
















Дано съм била полезна, ако имате въпроси- пишете ми!

Целувки!♥
Усмихвайте се!
Поздрави,Ди

4 коментара:

  1. Като гледам снимката на веждите ти без грим, все едно виждам своите, честно! :) И това, че едната е по-къса също важи. За мен беше полезно, благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Essie, но не мога да кажа конкретен номер в момента...

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥