събота, 25 август 2012 г.

Maybelline forever strong Pro



Нямам много публикации за лаковете, които притежавам. Купувам, но определено, не те, са моята страст. Ходя на маникюрист за поставянето на гел, а цветът разнообразявям сама. Наскоро се сдобих с два нови, от серията на Maybelline forever strong Pro, която съдържа 20 нюанса. Снимките, от сайта на марката, нямат нищо общо с цветовете в действителност... Но обещанията им са, за задържане до седмица върху ноктите, както и тяхното подхранване и лесно нанасяне. Лакът съдържа калций, желязо и силициев диоксид, който е естествен източник на елемента силиций. Той е важен за качеството на структурата на съединителната тъкан на човека- кожа, коса, нокти, костите, хрущяли.

А ето и цветовете, които си избрах...

155 Bubble gum           490 Hot salsa























Изключително са покривни. Дори на един пласт и без топ, цветът изглежда добре. Няма особена разлика след втория слой, но аз винаги го нанасям, така че и този път не направи изключение. Четчицата е дълга и много удобна. Справих се перфектно, дори с лявата ръка, с  която не ми е особено лесно да боравя  :-))





















Относно трайността, не мога да Ви кажа... няма лак, който да се задържи повече от два дни при мен, но сега, когато съм с гел, стои докато не го махна. |Определено съм фен на тази серия и бих погледнала за още цветове! Изсъхва светкавично, което те не са описали като плюс на опаковката и идва като бонус!  хихи Зарадваха ме! Но не се тревожете, имате достатъчно време за нанасяне!



с един слой
с един слой



с два слоя
с топ





















Надявам се да допадат и на Вас! Цветовете са бижу!
Усмихвайте се!

Поздрави, Ди

9 коментара:

  1. Много полезно ревю! Определено ще си взема и двата цвята. Ако позволиш бих те посъветвала да пилиш ноктите си отстрани, за да изглеждат по-добре, така стоят малко диво безформени. Извинявай ако съм те засегнала. Иначе много интересен блог, с удоволствие чета статиите ти!

    ОтговорИзтриване
  2. Зависи от гледната точка, на мен лично ми харесват - моите при тази дължина започват силно да се извиват и крайщата им почти се събират, като станат 5-6 мм.
    А най-важно е Ди да си ги харесва <3
    От тези лакове ползвах преди години, когато имах всичко на всичко 3 в колекцията си - сега рядко си купувам от този клас, залагам повече на количеството. Но спомените ми са, че серията действа страхотно на ноктите и е супер трайна, а цветовата гама е определено впечатляваща :))

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм се засегнала изобщо :-) Благодаря за коментарите и на двете Ви! Аз харесвам ноктите си оформени така- квадратни със съвсем леко обрани ъгълчета. Винаги са били такива...Иначе съм изключително щастлива, че съм полезна...и се радвам на всеки получен коментар! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Еми всеки си има различни представи за красиво и грозно, нали така. Моите са по абсолютно същия начин и си ми харесват, не бих ги променила за нищо на света, поне на този етап.

    Би ли споделила колко струва този лак в Лондон? Просто искам да фо сравня с цените тук.

    Поздравления за полезния блог! Смятам да го прегледам целия, защото има доста приятна информация на пръв поглед.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Аби :-)) Лаковете струват около 4,50 паунда. Но продуктите на Maybelline са винаги на промоция. Купуваш три на цената на два. Няма значение как ги комбинираш.
      Поздрави!
      Ди

      Изтриване
  5. Извинявам се, не съм уточнила какво имам предвид. Не говорех за крайчетата и дължината, а за това че изглеждат трапецовидни- в основата си са по-тесни отколкото при върховете и може би не е зле да се отнеме от "бедрата" на трапеца за да изглеждат по-успоредни. Естествено не е нужно да го правиш, а аз отново искам да се извиня за неадекватните си коментари, пробуждащи странни мисли.
    Обожавам блога ти обаче и искам да те поощря да ни радваш с нови статии.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това за трапеца и мен ме дразни :D Обаче, ноктите ми растат супер бързо. Поради причината, че съм с гел, когато пораснат и започнат да се разширяват, ме е страх да пипам, за да не го отворя... Изобщооо, луда работа съм. Много съм критична, като ме правят маникюристите се виждат в чудо сигурно :D Ама оглеждам дължина, дебелина, ако нещо не ми харесва си казвам :D
      Изобщо не се сърдя на подобни коментари, напротив, радвам се, че си честна! Харесвам такива хора! Надявам се да се включваш често!
      Целувки!

      Изтриване
  6. Beautiful colors!!! would you like follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥