неделя, 12 август 2012 г.

Грим " Бронзова богиня"



снимката е от интернет
Дойде време за следващото предизвикателство в любимия ми форум- Бг мама. Не гласувах за това, което се падна. Искаше ми се нещо друго, но все пак реших да участвам. Пропуснах почивката тази година, а и предвид факта, че съм в Англия, може да предположите, че не се радваме на особено слънце. Тенът ми никакъв го няма и изобщо не приличам на Бронзова богиня :D По скоро успешно бих имитирала духчето Каспър! Както и да е... запретнах ръкави, леко слабо ентусиазирана и не много вдъхновена и това, което се получи ще видите на снимките :-) Не са много сполучливи този път, за което много съжалявам. В действителност изглеждаше  много по- красиво!



...















Продуктите, които използвах:




Ако сте пропуснали предишните ми участия:
Грим "Арабска принцеса"
Грим "Амазония"
Грим "Любим герой"


Една приятелка, на която винаги показвам творенията си ме попита:
" На какво си се направила този път? На дърво ли?"
хихих

Усмихвайте се!
Поздрави, Ди

P.S. С бюстие съм! :D Да не си помислите, че съм гола! :D







3 коментара:

  1. Как успя с тези чисти линии? Супер! Хареса ми грима, харесаха ми веждите ти, снимката в огледалото, и обиците, които са убийствени. А, и самото огледало ми харесва.
    Обаче, искрено ме разсмя с този коментар за дървото. Лека нощ от мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. С молив, опъвах линии, размазвах с четка и повтарях със сенки :D Много цветове, които използвах не се забелязват на снимките...Лицето си бях омазала, цялото със един стик на Орифлейм- Джордани голд, но на снимките отново не личи...изобщо неможах да ги докарам този път. Ти май си единствената, която винаги харесва моите гримове! :*

    ОтговорИзтриване
  3. За мен е удоволствие да чета блога ти. Струваш ми се много непринудена, забавна, винаги отворена към нови идеи. Гримовете ти са различни, и абсолютно на място за предизвикателства, където не трябва да се показват само ежедневни макиажи. Това ги прави интересни за мен.(hug) А и смелостта да правиш клипчета не е за подценяване! Поздрави и усмихнат ден :)Ally

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥