неделя, 19 август 2012 г.

Maybelline eyeliner



Здравейте, пърпъли! ♥

Много време мина от последната ми публикация (" Нещо черно") за продуктите, които използвам, да подчертая очите си в черно. Имам нови попълнения от тогава, не само в този цвят, но днес ще Ви занимая само с тези на Maybelline... Много ми се иска, обаче, да понапиша повече ревюта, защото знам, че са Ви полезни.  Не съм забравила за сенките на Мас, ще продължа с цветовете скоро.
 ...

Продуктите имам отдавна. Не съм се сетила да направя снимки преди използването им, но пък се сетих да запазя кутийките, които най- накрая ще мога да изхвърля :Р- Разделно! Дааа, и аз го правя :-)

Maybelline gel eyeliner- black, brown.















 Съдържанието е разположено в малко, стъклено бурканче, а капачката наподобява тези от стъклените бутилки минерална вода. 






 В кутийката, освен бурканчето, има и четчица, която е удобна. Единственият недостатък, според мен, е късата й дръжка. На снимките, които ще видите съм направила линиите, именно с нея.




 Цветовете, които имам, както виждате, са кафяво и черно. Само тях съм засичала из магазините, иначе бих се сдобила с още! Много бързо, тези гел линии се превърнаха в любимите ми. Сравнение правя с e.l.f. и  Mac, от които са в пъти по- добри! Самата консистенция е по- приятна и лесна за работа. Продуктът се плъзга по клепача и е идеален за направата на прецизна линия. Не се налага голямо повторение, а капачката затваря плътно и не е нужно да се притеснявате от изсъхване на продукта. Рядко ми се налага да нося грима си за повече от 12 часа, но за това време, е желязна! Черното е доста наситено, матово, докато в кафявата има леки блясъци. Точно те правят цвета много красив! Супер щастлива съм, че успях да ги уловя на снимка!









Maybelline master precise


Много често в главата ми се появяват идеи за шантав, артистичен грим, в който има повече рисуване. В тези случаи на помощ ми идва отново продукт на Maybelline. Прави изключително тънки линии и пуска точното количество. Без бутони за завъртане или натискане, които, честно казано, ме изнервят.





Ще се радвам да споделите и Вашите впечатления от тези продукти, както и от други такива! Отворена съм към нови попълнения в козметичната ми чантичка!
Целувки!

Усмихвайте се!

Поздрави, Ди

4 коментара:

  1. Не съм пробвала тези очни линии, засега фаворит са ми Essence :) Маникюрът е разкошен впрочем, бих се радвала и на такива публикации, ако си го правиш сама <3

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък, не съм пробвала Essence, но чувам все добри отзиви. Ако имат някой интересен цвят може и да ги пробвам. Забелязах голям интерес към публикацията ми за маникюра. Ще правя и в тази насока понякога, когато имам нещо интересно за показване. Слагам си гел, защото ноктите ми са ужасно меки, но откъм цвят се разнообразявам сама :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен продукт! Аз с очна линия изглеждам ужасно или поне аз не мога да си я слагам правилно.

    ОтговорИзтриване
  4. след това ревю се убедих ,че трябва да си взема очната линия :)
    Поздрави :)
    http://girlstemptation.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥