неделя, 5 август 2012 г.

Грим " Колкото повече, толкова повече"


Влюбена съм в анимациите. Още повече в онези, от моето детство. Хлапето в мен е винаги готово, да се потопи в света на чудатите герои и вълшебства... Както сами се досещате от заглавието на публикацията, днес ще стане въпрос за Мечо Пух и неговите верни приятели.



снимката е от интернет

Сигурна съм, че всички харесваме това филмче и то ни е донесло много смях и незабравими моменти...



снимката е от интернет





















И за финал искам да споделя един виц, на който попаднахме скоро с моя приятел, и доста се посмяхме :-)


Мечо Пух и Прасчо отиват на училище на 15 септември. Там ги карат да напишат съчинение - "Какво правих през лятото".
Прасчо пита:
- Пух, какво да пишем? През цялото лято бяхме напушени, друго не сме правили.
Мечо Пух му казва:
- Прасчо, вместо "пушили" пиши "чели". Чели цяло лято звучи добре...
Учителката проверява съчинението на Прасчо:
"Събудих се и започнах да чета. После се измих. ...Продължих да чета. Преди закуска четох още малко. Закусих. До обяда пак четох. Обядвах. После ми се приспа. Преди да подремна четох още малко. Прочетох книжката. Поспах.
Събудих се и започнах да чета. Дойде Мечо Пух. От далече му личеше, че е чел. Отидохме на балкона. Стоим и четем. Идва Йори и ни пита: "Имате ли нещо за четене?". Личи му, че е много начетен... зад ухото му стърчи половин буквар."


Усмихвайте се!
Поздрави, Ди

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥