вторник, 22 октомври 2013 г.

e.l.f. Liquid Eyeliner

След меко казано трагичния ми опит, с гел линиите на e.l.f., чието съдържание отдавна е в кошчето, бях решила да отбягвам марката. Публикацията ми за тях, може да прочетете тук. Пощата ми, обаче, доста често е засипвана от мейли за отстъпки. Реших да се възползвам от код за 50% намаление. Така, ако отново се разочаровам, похарчените пари ще са по- малко. Основното, което исках бяха HD ружовете и кремообразния контурен сет, който да сравня с компактния, който много харесвам. За тях, в някоя друга публикация. A между другото, закачих и няколко очни линии. Именно за тях ще става дума в днешната ми публикация.





Закупих четири от седемте разновидности, които предлагат. Два глитъра (Stardust, Copper), една сребриста (Silver) и една тъмньо синя (Midnight). Всички цветове може да разгледате тук. Прецених, че лилав, кафяв и черен цвят ще са ми излишни, тъй като вече имам мейбълински такива. Към днешна дата, обаче, бих поръчала и тях. Редовната им цена е 1.50 британски лири, за количество 5мл.







Опаковката не е нищо особено. Като на повечето очни линии от този тип. Дръжката е доста удобна. Изключително  впечатлена съм от синия цвят. Който всъщност е почти черен. Четчицата е по- хубава от на останалите, а върхът страшно фин. Толкова е пигментирана, че не се налага никакво повтаряне. Изсъхва сравнително бързо. Около минута, дори по- малко, е достатъчна. Друго предимство, поне според мен, е лесното отстраняване. Забравете едночасовото търкане, но ако планът Ви за деня включва ревливо кино, по- добре изберете водоустойчива. Дъждът, не е проблем. В неделя геройски издържа на почти целодневното валене. А щом се справя с английското време, определено ще издържи и при Вас. В рамките на десет часа носене, никаква промяна. Нито размазване, нито цвят. Нищо.






Сребърния цвят ще бъде страхотен като акцент. Съдържа много фини блестящи частици. Също с много добра пигментация.





За глитърите съм със смесени чувства. По скоро не ги препоръчвам. Харесват ми, но ако ги бях пробвала в магазин, нямаше да  ги купя. Имат нужда от повтаряне, за да направят хубава плътна линия. Частиците в Stardust са много приятни, но ако се прекали, след изсъхване на места стои като лепило и се бели. А златния цвят, сравнен с големия ми любимец от Collection 2000, който дори струва само 1 британска лира, няма как да победи и да го измести. Ще ги ползвам, като акценти, в различни грим визии, но... Отстраняват се лесно, след това лицето ми не свети като диско топка, както ми се е случвало. Уж всичко съм изтрила и все проблясвам от някъде.




Collection 2000 #9 Retro chic

Ако изхождам от синята очна линия,  трябва да си купя и останалите цветове. Ако се окажат пигментирани и лесни за работа като нея, определено ще се превърнат в мои любимци. Ще Ви държа в течение.




използвани e.l.f. Midnight eyeliner, Collection 2000
Ако имате въпроси, с радост ще отговарям!
До скоро!
Ди


7 коментара:

  1. ммм,точно за кафенцето :) Чудесно :) хихихи Доста добре изглеждат тези очни линии, обаче аз грам не мога да рисувам с тях хахаах не е ли гел с отделна четка, е mission impossible да си сложа очна линия ххахаа
    Между другото права си за очната линия от глосито.. На око е ужасна! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моите клепачи са сбръчкани :Д хаха Кожата ми е по- тънка, чуден подарък от майка ми :-) И ми е по- лесно с тези, които са по- течни от гел линиите. Друго, което харесвам супер много е Мастер Прециза на Мейбълин.
      Be a bombshell? Не ти хареса, нали?
      Btw, ти верно ли си на почти 29? Четох отговора ти в една игра :-)) Не приличаш на повече от 22-23 :-)

      Изтриване
    2. Сега виждам oтговора ти, извинявай :) Юни догодина правя 29 :D Благодаря за комплимента, но понякога ми се иска да си изглеждам на годините :D Още ми искат лична карта навсякъде хахаха
      Иначе за Be a bombshell - наистина не ми хареса. Нищо общо с това на ръката :D
      За сбръчкания клепач те разбирам идеално! Мислех, че съм само аз хахаххаха

      Изтриване
  2. Много интересен пост.
    Между другото наистина ли всеки ден си изрисуваш веждите толкова? В клипа ти за вежди изглеждаха по-добре. На другите снимки също. Тук са ужасни. Не те обиждам. Казвам каквото мисля.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :-)
      Разбира се, че не се обиждам. Радвам се на честното ти мнение :-) Дано и за в бъдеще се включваш :-)
      Всъщност нося грим само през уикенда.
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Много готино изглеждат, ужасно ми напомнят на Голдън Роуз. Златистите са направо приказка :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :-)
      Понякога ужасно съжалявам, че при мен не продават Голдън Роуз.

      Изтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥