петък, 28 септември 2012 г.

Ден 9- сиво


Здравейте, пърпъли :-)


Намерих малко свободно време и реших да се заема със следващия по ред ден от 30- дневното предизвикателство, което доста позабравих. Сиво. В тази насока трябваше да мисля и това, което реших да направя е вечерен грим. В новата ми палитра на UD има прекрасен сив металик, който беше време да пробвам. Гримът не е сложен изобщо и ако очаквате да видите нещо шантаво, ще Ви разочаровам...

Снимките не ми се получиха нещо, но въпреки това реших да пусна публикацията ... май съм забравила да снимам...

...


изкуствена светлина






А ето и как да си го направите, стъпка по стъпка...

Нанесете основа за сенки, за да предотвратите събирането им в сгъвката на клепача, след това основен черен цвят- джъмбо молив, гел очна линия. Аз използвах Maybelline gel eye liner.






Нанесете сивия цвят върху черната основа. Аз използвах gunmetal от Naked палитрата.






С мека, чиста четка разнесете границите нагоре, за да придобиете опушен ефект. С мокра кърпичка изчистете в края, за по- прецизна линия.




Нанесете от сивия цвят и под очите.







Тук, аз запълних цвета на веждите си, ако Вашите нямат нужда го пропуснете. Нанесете по- светъл цвят под тях, за да хайлайтнете, в началото на очите, също. Реших да изпробвам и едни брокатени сенки, които купих наскоро. Добавих малко от тях под очите.


Черен молив във водната линия, изкуствени мигли и малко спирала за финал :-)







изкуствена светлина


естествена светлина


Усмихвайте се!
Целувки и до скоро!
Ди

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥