четвъртък, 19 юли 2012 г.

Rimmel colour mousse

Напоследък съм загърбила публикациите тип Ревюта. Постоянно ми идват някакви шантави хрумки за грим, които искам да осъществя, а нямам много време. Идеята да правя клипчета за грим пък, се е настанила в съзнанието ми и не ме оставя.( Още миналата година се пробвах с едно клипче, как си правя конската опашка, ама беше пълен провал :D ) ... Сега по същество.

Реших малко да понаваксам и да Ви представя два цвята на Rimmel colour mousse- Sassy 008( бронзов) и Glitz 005 (златист).  Продукт, произведен в Англия, с 5мл. съдържание.

Не знам какво е мнението Ви за кремообразните сенки. Но това, че всички са мазни и се събират в сгъвката на клепача е мит.


Тези са с мека и гладка текстура. Необходимо Ви е съвсем малко количество, така че ще стигнат за много дълго време. :-) Изсъхват бързо, когато се разнесат добре и правят лек филм, усещането е като коприна. Може да ги нанасяте директно с пръти, гърлото на бурканчето е достатъчно широко и удобно, или с четка от изкуствен косъм. Не лепнат, а напротив, оставят доста приятно чувство върху кожата. Може да ги използвате върху целия клепач и от там да надграждате с други цветове; за сияен завършек, там където искате- чудесно озаряват костта под веждата, а защо не и като хайлайтър над скулите ( цветовете, които позволяват това).






















Rimmel имат и страничка във Фейсбук :-) Може да ги последвате тук !♥


Усмихвайте се!


хохо Ди



2 коментара:

  1. Ау, бях си харесала 005, но така и не си го купих, а после съжалих... дано ги намеря сега. Радвам се, че мнението ти е позитивно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Преди време имах Sassy и ги обожавах, за съжаление ги изтървах и бурканчето се счупи, оттогава все се каня да си взема нови, но все изскача нещо друго на преден план.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥