петък, 6 юли 2012 г.

Mac - zooм lash

Както бях обещала, пускам една бърза публикация за спиралата на Mac- zoom lash. Впечатленията ми са от мостричка на продукта. Първо за четката. Не харесвам силиконови, затова се зарадвах, когато я отворих. С много къси косъмчета( както може да видите от снимката), по- тъничка в началото и постепенно уголемяваща се. Допадна ми. Лесно нанесох туша с нея, доста наситено черно, което не дразни на очите. Не слепва миглите. Наистина ги удължи, но обем нямат никакъв, определено няма да си я купя. Плюс й е, че не се рони и размазва, много е трайна! Ще свърши работа за някой, който харесва по- естественото излъчване. Любче, мисля, че за теб е идеална :-) Аз харесвам спирали за обем, които правят ефект "изкуствени мигли" , затова бих погледнала за такава...
Ако имате някакви въпроси, ще се радвам да отговоря! :-)





не ми се получи много снимката :)












Използвах я за един лек грим вчера. На устните съм с Mac costa chic, а на бузките с един любим мой руж на Flormar ( не пише име, но е в цвят праскова, 91 номер).





















Усмихвайте се!

хохо Ди

1 коментар:

  1. Аз съм със същите впечатления като теб от тази спирала. Споделям мнението, че е за жени целящи по- естествено излъчване. Лично аз предпочитам кукленски обем, че миглите ми са къси, редки и прави. :)
    Да вметна, че чета всяка твоя публикация, просто не винаги коментирам, понеже мненията ни за почти всичко се припокриват. :)
    Страхотен естествен грим бтв.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥