четвъртък, 14 ноември 2013 г.

Glossybox UK- ноември 2013/ видео




Днес пристигна кутията ми от Глосибокс за месец ноември. Някак останах леко разочарована. Не, защото продуктите са толкова лоши. По скоро, идват празници, някак си се надявах на по глам неща, ако ме разбирате.
Вече съм в празнично настроение и щеше да се отрази много добре на душата ми. От всичко, съм най- любопитна да изпробвам мостричките от Виши, тъй като не съм ползвала нищо от бранда. Но дори и да се окаже супер сполучлив продукт, някак високата цена, ме спира да се радвам качествено.
Стига приказки...









Vichy Idealia Life Serum
* тестер 3бр. х 3мл., пълен размер 30мл./ 29.50 британски лири



Надявам се трите мострички да са достатъчно, за да придобия представа за продукта. Използвах го тази вечер, естествено не очаквам магии само от един път. И все пак, това, което обещават от фирмата, наистина звучи магично. 'Този серум е резултат на 10 годишни проучвания, смесица от ексклузивни съставки, които ще подобрят състоянието на кожата. Помага да защитите кожата си от видимото влошаване от стрес, замърсявания, пушене или небалансирана диета'. Добре де, ще видим...


Emite Make Up
* пълен размер 1,48гр./ 16.80 британски лири





Не съм чувала фирмата. Останах впечатлена от пигментираността на цвета. Приятен хайлайт, с много фини отблясъци. Ще Ви го покажа в някой грим.
Не съдържа масла, никел, парабени и парфюм. Подходящи също, за хора с чувствителни очи, или такива, с контактни лещи.


Yves Rocher France Hand Cream
* пълен размер 75мл./ 1.95 британски лири



Много обичам кремовете за ръце и постоянно се сдобивам с нови. Кожата ми там, обаче, е доста суха и капризна. Може и да съм леко предубедена, предвид опита ми с техните продукти, но ...Не мисля, че ще прави чудеса. Ароматът е доста приятен. С какао и шам фъстък. Не оставя лепкаво чувство след нанасяне.


Elegant Touch Rapid Dry for Nails
 * пълен размер 125мл./ 3 британски лири



Такъв тип продукт съм ползвала само, посещавайки салони. Радвам се, че присъства в кутията и ще мога да го изпробвам. Обещават лакът да изсъхне за минута, като го остави невероятно полиран. Спреят е обогатен с витамин Е, който да омекоти кожичките.

B. Complete Long- lasting Nail Polish or
Quick One Coat Professional Finish Nail Polish
* пълен размер 8мл./ 4.99 британски лири

Явно в различните кутии, се пада различен вариант. В моята има дълготраен, а не такъв с едно нанасяне. Мен ме устройва перфектно. На ноктите ми е супер трудно лак, да се задържи няколко дни. Обикновено още на първия, е започнал да се бели. Напоследък имам някои доста добри попадения и ще ми е интересно какво ще излезе от този. Иначе, цветът е много красив. Съдържа витамин Е и масла, за екстра грижа и защита.


Не знам какво не съм доволна. Хубави са нещата. Следете страничката ми във Фейсбук. Цък. Там ще постна снимка на лака, когато се лакирам тези дни ;-))


Списанието...









Видео с отварянето на кутията...




Пожелавам Ви страхотен ден! Мъничко остана до уикенда. Аз се чувствам много щастлива последните дни. Вчера се улових да подскачам, отивайки към спирката. Без причина. Ей така, много обичам!

Целувки!
Ди


 P.S. Извинете датата по снимките ми, но глупавото Аз, все забравя да оправи настройките на апарата.



6 коментара:

  1. Все така да си хепи :)
    Може да се окаже заразно :)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Деница, аз също съм абонирана за глосибокс и въобще не споделям мнението ти.
    Написала си невероятни глупости. Мисли друг път какво пишеш.
    Клавиатурата ти явно е много издръжлива.
    Не препоръчвай така смело продукти за хора с чувствителни очи. Виждам, че въобще не си наясно за какво става въпрос - никел???Ти видяла ли си какво си написала.
    Ако продължаваш да пишеш такива глупости применувай блога си на "Някои женски лъжи".
    Веднага.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тия толкова глупави хора, които се занимават с услугата Глосибокс, явно са ти пратили различна кутия, мила ми, Светлана. Или не си наясно с английския и не можеш да си го преведеш? Ще помагам другия път, само помоли. Иначе просто пиша това, което те казват за продуктите си. Изключително близко да акъла, /за хора, които имат, разбира се/е, че няма как да препоръчвам продукти, които още не съм ползвала. А клавиатурата ми действително се оказа адски, адски издръжлива. Вече шест години, ако не са и повече, я ползвам... еб*х м**му. Между другото, обмислях смяна на името, ще взема да ползвам предложението ти, надявам се само да не поискаш възнаграждение. Поздрави!

      Изтриване
  3. Е,ако не друго-поне ти се е паднал лак в най-коледния цвят-червен :))

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥