четвъртък, 22 ноември 2012 г.

Glossybox UK- ноември 2012


Здравейте приятели :-)

Първо искам да се извиня за дългата ми липса. Нямах никакво време за писане, а и да си призная единственото нещо за което копнея вечер, е ароматна свещ и приятна музика. Имам един почивен ден- неделя. Но минава толкова бързо. Ще Ви се похваля, че ходих да тропам български народни танци. Толкова ми липсваха...
Имам страшно много нови придобивки, за които искам да пиша. Факт е, обаче, че не знам кога ще успея да бъда по- активна. Имам доста неща за правене и изключително малко свободно време. А сега и с наближаващите празници... И тук нещо много важно! Ще си имам гости и вече нямам търпение. Сестра ми ще дойде и ще си имаме вълшебна Коледа... Юпииии :-)



Получих си следващата кутия от Glossybox. Успях да се сдържа, изобщо не съм надзъртала и отново беше пълна изненада съдържанието й. Някакси съм поръчала два броя и ще мога да Ви покажа и различните неща, които имаше във втората.




Кутията...



Продуктите...



 Dr. Jart+ - Water Fuse Beauty Balm

* Тестер 15мл., пълен размер 50мл/ 18 паунда



Много е приятен за кожата, но е с доста слабо покритие. По- слабо от тези на Skin79. С жълт подтон. В предната кутия беше с розов подтон. За сега няма да ги ползвам. Ще ги оставя за лятото.

WEI BEAUTY- White Lotus Hydrating Face Treatment Pads

* Тестер 1бр., пълен размер 6 бр./ 55 паунда



Ще си призная, че за пръв път чувам за този продукт. Но и именно това ми харесва най- вече в Glossybox-a. Имам допир до различни продукти, такива за които не съм подозирала, и такива, които можеш да вземеш единствено след проба. Предвид цената, която никак не е малко...След отваряне ще споделя впечатления.


ALISON CLAIRE NATURAL BEAUTY- Mango Body Butter

* Тестер 50мл., пълен размер 200мл./ 15 паунда



Имам два броя. Със сигурност единият ще отиде за подарък. Всичко е чудно, марката не тества върху животни, използват  натурални съставки, попива изключително бързо. Просто мангото не е моят аромат, а и мисля, че  кожата ми се нуждае от една идея по- добра хидратация.

NAILS INC- Kensington Caviar 

Top Coat/ Porchester Square/ Notting Hill Gate

* Тестер 4мл., пълен размер 10мл./ 11-12 паунда





Извадих късмет и в двете ми кутии бяха сложили различни видове. Разполагам с Top Coat и Porchester Square, който е прекрасен нюд. Покри на два слоя. Не съм ползвала други цветове на марката. И сигурно няма да си купя скоро. Топът не ми направи някакво по- специално впечатление. Върши същата работа и като другият ми на Sally Hansen, който струваше около 6 паунда. Доста съм се зарибила по ши лаковете, gelish и подобни и сега пазарувам в тази посока.

 На снимката палецът
 и показалецът са лакирани с O.P.I. - Berlin there done that,
средният и безименният с Nails Inc
и кутрето с Essie- sand tropez.












DERMATOLOGICA Daily Microfoliant

*Тестер 13гр., пълен размер  75гр./ 38,50 паунда



"Оризова пудра, която нежно ексфолира кожата, оставяйки я забележимо изгладена и освежена. Активира се при контакт с водата". Толкова е нежна и фино смляна, че чак не мога да повярвам. Изключително приятно съм изненадана, Не съм ползвала нищо подобно. Подходяща е и за супер чувствителни кожи, защото направо се" топи". Не е груба, но в същото време оставя кожата гладка и добре почистена. Не изсушава. Мисля, че това е топ продукта за мен, от тази кутия.

BURBERRY Burberry Body Eau de Parfum

* Тестер 4,5 мл., пълен размер 85мл./ 75 паунда




Никак не ме бива в описването на аромати.. Идея си нямам на какво мирише, на нещо свежо е, но определено не е моята миризма и няма да си го купя в пълен размер. Миниатюрното шишенце, обаче, е много симпатично.


Еми, това е. Ще чакам следващата кутия. А до тогава се надявам да намеря повече време за писане... Пожелавам Ви трескава подготовка по идващите празници!

Целувки и до скоро!
Ди

1 коментар:

  1. Дени много хубава публикация. И аз тръпна в очакване, какво ще има този месец в моята кутия. Много се радвам, че ще празнуваш Коледа с близък човек, защото знам колко е тежко да си далеч от всички, които обичаш. Нямам търпение да пуснеш повече инфо за Gelish, че и аз почвам да се запалвам по тях. Целувки

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥