четвъртък, 22 ноември 2012 г.

Грим " Венеция"




Много време мина откакто правих този грим. Беше по поредното предизвикателство във форума на бг-мама. Напълно бях изключила, че не съм Ви го показвала. Предполагам някои от Вас ще го знаят, но въпреки това реших, макар и късно, да го публикувам. Както се досещате темата беше Венеция. Реших да направя маска. Не съм сигурна успях ли да я докарам толкова хубава, колкото ми се искаше...

снимка: google images


В предизвикателствата във форума харесвам най- много това, че ме карат да експериментирам. Първи опит за маска...










Ще обмисля втори опит :-)
Усмихвайте се!
Целувкии!
Ди



4 коментара:

  1. Дени, много ми хареса този грим! Жесток!

    ОтговорИзтриване
  2. Много оригинална идея!
    Харесва ми петолинието с нотите :D

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей!
    Надявам се да отвърнеш на предизвикателството - каня те да отговориш на този въпросник:
    http://kikilovescosmetics.blogspot.com/
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Хихи това е едина от любимите ми визии, показани тук. :)) Исках само да кажа, че отсъствието ти от *блогосферата* или поне липсата на новини от твоя блог в общия списък с активност се усеща :)
    Поздрави и дано лятото е пълно с прекрасни емоции и...нови публикации. Тази идейност и креативност ми липсва. :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥