понеделник, 25 ноември 2013 г.

Halloween 2013


Срам, не срам, почти цял месец мина, а аз тепърва публикувам тук, в блога, гримът, с който отпразнувах Хелоуин тази година. Много Ви се извинявам, но бях доста заета. Имам и заснето едно видео, чиято обработка съм започнала и се надявам скоро да завърша.
Още с първия ми шугър скул исках да направя нещо с камъни и брокат. Тогава цялата идея претърпя промяна.
На 31 октомври бях на работа. Нямах търпение да се докопам до вкъщи. Исках да се включа в грим конкурса на Ел от The Black Widow`s Place.






Всички участнички бяха направили готини интерпретации. Моята събра най- много лайка, с нетърпение си чакам наградата. Благодаря ти, Ел. Сега е момента да благодаря и на всички, които ме подкрепиха! Благодаря Ви! Направихте ме много щастлива! Ще се постарая да си получите подкупа до края на годината :D Шегувам се, разбира се. Няма да го получите :-))
Участвах с ето това колажче...


 Mоже да видите снимките на всички участнички- ЦЪК.

И малко повече снимки на моя грим ...


Камъните са купувани от Паундленд магазин в Англия. Залепих ги с лепило за мигли. Цветята купих преди време, за да ги използвам за сватбата ми. За сега красят стаята и снимките за блога :-))














Поздрави, Ди

3 коментара:

  1. Значи няма да се разберем така - с три различни профила гласувах за теб! Искам си подкупа ПЪК :D :D :D :D
    Много ми харесва творението ти :О)
    А 5-тата снимка отдолу -нагоре е трепач <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Припомни ми какво ти обещах, че на всеки различно беше :D

      Изтриване
  2. Гримът е много артистичен. :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥