понеделник, 9 декември 2013 г.

TAG- 15 въпроса


Тези от Вас, които следят канала ми в YouTube отдавна са наясно с този таг. Реших да го публикувам и тук. Има хора, които не обичат гледането на клипове. Заради доста натовареното ми ежедневие напоследък, нямам време за някоя по сериозна публикация. Купувам подаръци и се подготвям за идващите празници. Лондон е приказно Коледен! Страхотно настроение ми създава и украсата в спалнята ни. Украсих елхичка и напълних с лампички. Вече нямам търпение...
Иначе мога да Ви се похваля, че за пръв път тази година отпразнувах Денят на Благодарността. Беше страхотно парти, с много и вкусна храна, напитки, приятни хора, караоке. Накара ме да се замисля за изминалата година и за всички хора, на които съм безкрайно благодарна и страшно много обичам.






ТАГ- 15 Въпроса

1. Има ли прякор, с който те нарича само семейството ти?

Няма такъв. Семейството ми ме нарича с името ми. На галено Дени или Дида. По специални обръщения имаме с приятеля ми. Най- често и от най- отдавна, използваме 'бебчо'. Но покрай филма 'Столичани в повече' и симпатичната бомбичка Руслан Мъйнов, започнахме да използваме' буци'. Понякога като му се обаждам по телефона използвам и 'дарлинг'.

2. Какъв е най- странният ти навик?

Най- странния ми навик  е изпукването на всяка една част от тялото ми. Постоянно. Сигурно сто пъти на ден. Най- вече вратът ми. Способна съм обаче да изпуквам кръста и гърба си. Всяко една пръстче- на ръцете и краката. Китки, изобщо всичко. Много дразни хората, около мен и обикновено настръхват. Като остарея, обаче, ще ми треперят ръцете. Чувала съм, че това ще бъде последствие от лошия ми навик.

3. Каква е твоята странна фобия?

Нямам странна фобия. Всъщност и нормална фобия нямам. Изпитвам погнуса от някои гадинки- хлебарки, стоножки. Но е в лека фаза, нищо чак толкова сериозно, та да може да се нарече фобия.

4. Коя е песента, която тайничко си пускаш вкъщи?

Няма песен, която да си пускам тайно. Откакто живея в Англия коренно се промениха музикалните ми предпочитания. Не мога да живея без  BBC Radio Two. И изобщо не съм наясно какво се слуша в България. Знам по- популярните песни на Криско, Килата и др.  Преди страхотно много се забавлявах с поп фолк музика. Каквото и да си говорим, всички сме наясно, че за маса това е най- вървежната музика. Също много обичам да танцувам кючек. Не случам такава музика вече и не знам последните песни на изпълнителите от този жанр. Но това не означава, че вече не я харесвам. Когато се прибирам в България си наваксвам :-)) Та понякога се случва да слушам някоя любима от поп фолк жанра. Но не се е случвало скоро.
Например, много харесвам тази:




5. Какво правиш, когато си нервна?

Ако съм изнервена и съм във вкъщи ще ям нещо. Най- често сладки неща. Шоокоолааад!!!Навън  върша нещо с пръстите си. Ще си чопля лака или ще 'чупя' пръсти. 

6. Какво може да те изкара извън нерви?

Мразя, мразя, мразя мляскането! Ненавиждам го. Не понасям, ако някой се храни около мен мляскайки. Ще му издера очите. Дори да става въпрос за дъвченето на дъвка. Хора, правете го със затворена уста!
Друго, което може да ме изкара извън нерви е несправедливостта. Имам изключително развито чувство за справедливост, способна съм да се боря за някой, колкото и загубена кауза да изглежда, ако той е обвинен несправедливо, според моите виждания. Понякога мисля, че е трябвало да уча за адвокат.

7. От коя страна на леглото спиш?

Този таг беше причината да се замисля винаги ли съм спала от една и съща страна на  леглото. И сега, и преди, когато живеехме в Пловдив, съм използвала все дясната страна. 

8. Каква беше първата ти плюшена играчка?

Не си спомням първата си плюшена изграчка. Но една от първите, които си спомням е едно гумено човече, със сини панталони и оранжева блузка. Със синя коса и лунички. Потърсих снимка и намерих една от сайта detstvoto.net



Както и един палячо, пак от този сайт. Но моят беше в друга разцветка. Сега като го гледам, ми изглежда малко страшничък :-))




9. Какво винаги си поръчваш, когато отиваш на кафе?

Кафе не пия. Понякога се случва 3 в 1 или фрапе или някоя друга такава по- лигава напитка, но чисто кафе не обичам, а и не съм пристрастена и се случва изключително рядко. Когато отида на кафе си поръчвам нещо според настроението си в момента. Вода, фреш, някакъв шейк или друго. Вече не минава и ден, без да пия английски чай. 
10. Кой ритуал за красота искаш да изпълняваш, но винаги те домързява?

Определено това е да си слагам маска на лицето. Най- често забравям или ме домързява да я чакам :D 

11. Накъде гледаш, когато се къпеш?

През по- голямата част от живота си съм използвала баня без абсолютно никакви прозорци. Тази, която използвам сега има прозорци, големи колкото тези в спалнята. Вярно е, че са замазани, или както там му се казва. Не се вижда през тях, но мен продължава да ме притеснява. Сигурно затова, подсъзнателно хвърлям по едно око за шпиони :D
Главно използвам подвижния душ и ми е супер удобно да се движа :-)

12. Най- странното нещо, което можеш да правиш с тялото си?

Не се сещам за странни неща. Не мога да си мърдам ушите или някоя друга по такава способност. Всичко, което правя смятам за нормално.

13. Коя е любимата ти вредна храна?

Обичам и McDonalds и всякакви такива за бързо хранене. Но определено битката печелят сладките неща. Бонбони Рафаело, Линдор или Фереро Роше. Мога да изям цялата кутия :-))

14. Коя е думата, която използваш постоянно?

С времето думата ми паразит се е менила. В родния ми град си говорихме на брат и съответно, това беше най- използваната от мен дума. После в Пловдив станах майна. Изключително ме дразнеше в началото, а накрая започнах и аз да я използвам. По едно време обяснявах смисъла на всяко нещо с ' в смисъл'. Сега се улавям да казвам ' Както и да е'. А в блога доста често пиша думата 'обаче'.

15. С какво си облечена, когато спиш?

През зимата използвам пижама с къс или дълъг ръкав и дълго долнище, а лятото с нощничка. Сега съм на сива вълна. Ето снимка на любимата ми пижама в момента и топлата ми възглавничка.



Видеото в YouTube


2 коментара:

  1. Ще се радвам ако се включиш :) http://www.youtube.com/watch?v=nYew2Tx28nA&feature=c4-overview&list=UUpzenj1_6Q6fsNPhxbmuPgg

    ОтговорИзтриване
  2. Желаете ли да тествате някой наш продукт безплатно? Пишете на: f.filipov@parfimo.bg за повече информация.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥