четвъртък, 12 септември 2013 г.

Знак или заблуда?



Dimitar Yovkov Photography


Дали наистина мечтата на всяка от нас е да се види в бяла рокля?!?
Честно да си призная, не помня като малка да съм играла на булка.
До преди няколко години "бягах" от букетите на приятелките ми, а сега... е мой ред да хвърлям.


Dimitar Yovkov Photography
Съдбата понякога сама ни "навира" в ръцете на Човекът. Моят се оказа най- добрият ми приятел. Здравко, или накратко Zee. Сигурно предполагате колко е трудно за англичаните да произнасят името му :-)




Преди да Ви разкажа как върви подготовката за моята сватба, искам в тази публикация да Ви покажа, че няма случайни неща.


             ***

2013-та е една от най- динамичните ми години. Щура, емоционална и пълна с приятели, които се женят. Нито за миг не съжалявам за лудото препускане и безсъние, за да присъстваме на тази сватба. Три юнски дни в България. Ето резултата.



Dimitar Yovkov Photography

Естествено има подготовка.
 Купуване на рокли, обувки, чанта и бижута... жените понякога сме ненормални в опитите си да си угодим. Дори аз, която толкова обича да пазарува, се бях уморила от обикаляне по Оксфорд стрийт в търсене на тях. Сините обувки.







Голяма мъка беше намирането на роклята. Поръчах една, пристигна по- малък размер. Върнах я, още я чакам. Поръчах друга, пристигна, голяма ми е. Ужассс! Третата вече беше сполучлива. Синя.


Dimitar Yovkov Photography



Dimitar Yovkov Photography



Dimitar Yovkov Photography


Dimitar Yovkov Photography

Обеците, които избрах се оказаха доста тежички. Геройски ги носих почти до края на купона.





 





Сестра ми ми запази час за прическа (благодаря ти, какче).Гримът направих сама. 

***


Много се отплеснах... 


Не можах да повярвам на очите си какво се случва. Вярно, може да съм го приела и малко по- емоционално отколкото трябва. Може и да съм подскачала. Може и да съм извикала... Но всичко е било от радост. Днес тази радост стои прибрана в родния ми дом, в България.

Сгоденото ми сърце биеше до полуда хващайки букета, а жартиерът попадна точно там, където му е мястото... В него.

Dimitar Yovkov Photography
 
Та така де, знак или заблуда?
Надявам се съдбата да не си играе с нас. А да ни подава точните сигнали...

Dimitar Yovkov Photography

Dimitar Yovkov Photography

Една различна публикация. С романтичен дъх и обичаща ръка тракаща по клавиатурата.

Поздрави, Ди

Dimitar Yovkov Photography


5 коментара:

  1. Хехехе, много готино! Усмихна ме! Много съвместно щастие ви пожелавам и бъдете здрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна публикация.Много радост и щастие в съвместното ви съжителство :)

    ОтговорИзтриване
  3. Съдбата си знае работата и букета знае при кого да падне, казвам го от личен опит :)) Страхотна двойка сте :)) Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря за хубавите думи, момичета! Приятно ми стана. Ххх

    ОтговорИзтриване
  5. Имаше ли палави подаръци за моминското парти ? :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥